جک
تاريخ : شنبه 23 آبان 1394برچسب:مدافع,بانکی مون,رییس سازمان ملل,عربستان,جنایت, | 20:4 | نويسنده : Reza & some people&ahmadi


گفت: بان کي مون دبيرکل سازمان ملل از اقدامات انسان دوستانه آل سعود در يمن قدرداني کرد!
    گفتم: اگر بان کي مون قتل عام زنان و کودکان و مردم بي پناه را «انسان دوستانه»! نداند که دبير کل سازمان ملل نمي شود!
    گفت: يعني اين مردک يک ذره غيرت و انسانيت و شرافت در همه وجودش پيدا نمي شود؟!
    گفتم: اگر يک مثقال از اين اجناس که مي گويي در دکان وجود او يافت مي شد که آل سعود وحشي و خونريز را «انسان دوست» معرفي نمي کرد.
    گفت: حالاخوبه که آل سعود مي داند چکاره است و اين حرف ها را خودش هم باور ندارد!
    گفتم: وکيل مدافع يک دزد و قاتل که ده ها جنايت آشکار مرتکب شده بود در دفاع از موکلش به قاضي مي گفت؛ قربان اين موکل من يک انسان باشرف و انسان دوست و پاکدست و... است! و دزد قاتل که از حرف هاي او تعجب کرده بود، بلند شد و به وکيل مدافع گفت: مرتيکه پدرسوخته پول وکالت را از من گرفته اي و داري از يکي ديگه که نمي شناسم کيه دفاع مي کني؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: